Dagen D. Låt oss ålderskrisa till 30.

Tyckte det kunde vara poetiskt att börja med min 30 kris på min födelsedag, som är idag. Det börjar som vanliga födelsedagar där man har fått en del inlägg ifrån morgonpigga facebookare. Människor man knappt visste man hade på sin vännerlista och man slås av tanken att Fan, jag har inte gratulerat dom på deras födelsedag. Borde jag ha gjort det? Är det det vuxna att göra?
Och har nog för andra gången i mitt liv försökt ordna en vuxen tillställning. Hur gör man man när handlar hem och ska stå som värd? Sist jag var värd så gjorde jag och min sambo smörgåstårta och vi hittade en gurkbit som satt fast på sidan av ugnen. Hur går det ens till?
Ska man känna sig såhär stressad att stå värd? Är personer jag inte behöver konstla till mig för, men är ändå stressad. Får nog snart väcka sambon så vi kan stressa tillsammans. Han är lugn medan jag stressar.

Let the kris begin!





Följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: